SEO TEENUS
SEO teenus ehk kodulehe optimeerimine on kõige tulemuslikum tegevus internetis saamaks uusi kliente.
SEO teenus on vajalik, et inimesed jõuaksid vastavat toodet/teenust iseloomustavate märksõnade googeldamisel Teie kodulehele. Kodulehe tegemine toimub tavaliselt ilma optimeerimiseta. SEO teenus jäetakse võtmata. Tehakse ilus koduleht valmis ja otsingumootoritele optimeerimine jäetakse tegemata. Selle tulemusena ei ole leht internetist leitav ja keegi ei jõua sinna. Paremal juhul ostetakse Google reklaami, et olla esilehel aga neile klikitakse ainult 15% juhtudest. Enamus inimesi alateadlikult kerib neist mööda ja leiab soovitu orgaaniliselt esilehele saanute seast. Nad näevad, et nende reklaamimärgiga tulemuste eest on makstud ning seetõttu pole need usaldusväärsed.
Oma firma nimega googeldades heal juhul leitakse enda koduleht ülesse aga hoopis olulisem on leida koduleht seal müüdavate toodete või pakutavate teenuste märksõnade “googeldamisel”.
64% inimestest kasutab tänapäeval otsuste tegemiseks Google abi ning sealt leitav on kõige usaldusväärsem see otsitu, mis jääb esimesele lehele.
99% inimestest leiab otsitu just otsingutulemuste esilehelt esimese 10 seast. Inimesed ei vaevu järgmistele lehtedele minema, kuna peavad esimese 10 seas olevat sisu piisavalt kvaliteetseks, mille vahel soovitud toote/teenuse valik teha.
Toome kodulehe teie toodet/teenust kõige rohkem iseloomustavate ja otsitumate märksõnadega Google esilehele TOP 6 sekka.
Mida sisaldab SEO teenus?
Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on veebilehe nähtavuse suurendamine otsingumootori otsingutulemustes. Kui inimene otsib Googles märksõna (ehk näitab üles huvi teatud toote/teenuse vastu), siis optimeeritud lehte näidatakse otsingutulemuste seas eespool. Koduleht on kohe mõistlik teha koos SEO-ga, et leht tuleks välja Google otsingutes ilma, et peaksite maksma Google-le reklaami eest. Need lehed, kellel on reklaami märk all vasakus nurgas maksavad klikkide eest Google-le. Kahjuks reklaamid saavad ainult ca 15% klikkidest, ülejäänud jätavad need lihtsalt vaatamata ja kerivad allapoole otsides vasteid, mis tulevad ilma reklaami märgita esile. Kellel on arvutis ADBLOCKER seadistatud, siis nendeni ei jõuagi Google Adsi reklaam. Igaljuhul on mõistlikum otsustada SEO kasuks, mis on ühekordne väljaminek kui kulutada iga kuu raha, et püsida esimeste seas.
SEO ehk veebilehe optimeerimine tähendab lihtsustatult, et valime Teie tegevusega enim seostuvad märksõnad ja toome Teie lehe nende sõnade “googeldamisel” esilehel esimese 6 seas välja. SEO tulemused saabuvad keskmiselt 1-6 kuu jooksul, olenevalt märksõna populaarsusest.
Kodulehe optimeerimine - kõigepealt koostame märksõna analüüsi ja leiame enim teie toodet või teenust otsitavad sõnad!
Kodulehed, mis oleme Googles esilehele esimese 9 sekka toonud:
KKK ehk korduma kipuvad küsimused
Kodulehe optimeerimine on ajamahukas protsess. Tulemused saabuvad keskmiselt 1-6 kuu jooksul olenevalt märksõna populaarsusest. Mida rohkem märksõna otsitakse seda rohkem peab tööd tegema ja vaeva nägema, et saada Google esilehele.
TOP 6 jääb koduleht niikauaks kui ülejäänud sinust tagapool olijad enda lehel SEO mõistes, midagi sinust paremini teevad. Eesti mõistes on konkurents üsna madal, kuna ainult 20% kodulehtedest on optimeeritut. Väga paljud maksavad Google adwordse, et saavutada koht esilehel esimeste 10 seas. Viimase 7 aasta jooksul on kõik meie poolt Google esilehele 9 sekka toodud kodulehed sinna ka püsima jäänud.
Me garanteerime, et kui meilt võtta veebilehe optimeerimine siis toome teie kodulehe Google esilehele TOP 6 just nende sõnadega, mida ka otsitakse. Valime koos Teie teenust või toodet kõige rohkem iseloomustavad ja otsitumad märksõnad ning toome nendega kodulehe Google esilehele esimese 6 sekka. See tagab Teile kodulehe külastatavuse tõusu. Seeläbi tõuseb ka Teie toodete või teenuste müügi tõenäosus, mis seal kodulehel on. Loe rohkem: SEO teenus
Google adwordse kasutades ilmub otsingutulemustes sinu kodulehe juurde väike reklaami märk. Enamus inimesi saavad aru, et selle otsingutulemuse eest on makstud ning nad ei kliki sinna. Ainult 15% inimestest klikib, ülejäänud teevad oma toote või teenuse valiku Google esilehelt esimese 10 ilma reklaamimärgita vastete seast. Google adwordsidega maksad iga kliki eest, mida inimene sinna teeb. Olenevalt märksõna populaarsusest võib üks klikk maksta kuni 16€